Accountancy Agriculture, Fishing Finance, Insurance Call Centres Catering & Hospitality Construction, Property Customer services Defence Armed Forces Education Electronics Engineering, Manufacturing Graduate, Trainees Healthcare & Nursing Human resources IT & Internet Legal Management consultancy Marketing, Advertising, PR Media, Creative Non-profit, Charities Public sector & Services Recruitment sales Retail, Wholesale Restaurant & Food Service Sales Science Secretarial, Administration Security Senior appointments Telecommunications Transport, Logistics Travel, Leisure, Tourism Other
| |
Job-Работа search in Glasgow |
Accountancy Agriculture, Fishing Finance, Insurance Call Centres Catering & Hospitality Construction, Property Customer services Defence Armed Forces Education Electronics Engineering, Manufacturing Graduate, Trainees Healthcare & Nursing Human resources IT & Internet Legal Management consultancy Marketing, Advertising, PR Media, Creative Non-profit, Charities Public sector & Services Recruitment sales Retail, Wholesale Restaurant & Food Service Sales Science Secretarial, Administration Security Senior appointments Telecommunications Transport, Logistics Travel, Leisure, Tourism Other
| |
|
|
Section: RESUME №134 |
Desirable post:менеджер ВЕД
|
Salary from 8000  £ |
| |
The personal information |
Name: |
|
Age: |
Has no value
|
Gender: |
Female
| Phone: |
|
E-mail: |
kt.srbn@gmail.com
|
Requirements and conditions |
Category: |
|
Education: |
нет
|
Work schedule: |
Has no value
|
Work place: |
Has no value
|
Resume: |
РЕЗЮМЕ
Катерина Олександрівна
Адреса проживання: м.Київ, вул. Ярославів Вал
Телефон: моб. 8-067-657-44-76
ОЧІКУВАНА ПОСАДА: менеджер ЗЕД, фінанси, економіка.
ОСВІТА:
• 2003-2007 рр. – Київський національний економічний університет ім.В.Гетьмана, бакалавр за спеціальністю «міжнародна економіка та менеджмент» (денне відділення);
• 2007-2008 рр. – Київський національний економічний університет ім.В.Гетьмана, магістр за спеціальністю «Управління міжнародним бізнесом»;
ДОДАТКОВА ОСВІТА:
• Сертифікат з комерційної дипломатії і торгової політики 2006-2007 рр. при Центрі Торгової Політики і Права (Канада) і Київського Національного Економічного Університету ім. Вадима Гетьмана (на англійській мові);
• Сертифікат «The London School of English Group»: курси англійської мови;
СТАЖ РОБОТИ:
• Вересень 2008 – по даний час - менеджер ЗЕД , ТОВ «Інтернешенал текстиль»
Функціональні обов’язки:
- Пошук клієнтів та встановлення співпраці з іноземними компаніями та інвесторами(Європа, Азія);
- Розробка комерційних пропозицій для розширення бізнесу та презентація;
- Ведення переговорів з іноземними постачальниками; ділова переписка;
- Укладання та контроль виконання договорів ЗЕД з урахуванням Інкотермс;
- Підготовка, систематизація та робота з господарською документацією (інвойси, пакування, транспортні накладні, відвантажуванні специфікації, сертифікати та ін);
- Оформлення та супровід вантажу з моменту його виходу від постачальника до отримання Клієнтом (імпорт, транзит);
- Планування перевезень та розрахунок собівартості;
- Ефективне планування імпортних поставок;
- Систематизація замовлень постачальникам;
- Оприбутковування замовлень в «1С»;
- Підготовка статистичних звітів.
• Лютий 2008- липень 2008 - менеджер по медасистансу та ЗЕД, ТОВ «АК «Українська служба допомоги»
Функціональні обов’язки:
- розробка, оформлення, укладення договорів для співпраці контрактів ЗЕД;
- формування рахунків та актів виконаних робіт та інтерпретація у відповідності з вимогами валютного контролю;
- розвиток мережі прямих договорів з медичними закладами та договорів з асистанськими компаніями, обслуговування клієнтів;
- ведення переговорів та співпраці з партнерами-нерезидентами, ділова переписка;
- складання звітів та документації для подачі в страхову компанію на відшкодування;
- розробка комерційних пропозицій та шляхів розширення бізнесу.
• Жовтень2006 - лютий 2007 - менеджером туристичної фірми «Евротурсервис», м.Київ.
Функціональні обов’язки:
- бронювання замовлених послуг на основі укладених договорів;
- ведення аналізу та звітності реалізованих послуг, складання бази даних клієнтів;
- ведення документообігу: прийом та обробка заявок та документів від фізичних та юридичних осіб, та інших організацій туристичного та не туристичного профілю, виписка страхових полісів, підготовка та видача пакету документів для туристів;
- ведення переписки з туристами, агентами, партнерами, організаціями;
- складання туристичного пакету: розрахунок калькуляцій, підготовка інформаційного, видового матеріалу: (ваучер чи путівка, страховка, квиток, програма тура).
ЗНАННЯ МОВ:
- англійська – вільно (бізнес-коресподненція, економіка, фінанси);
- німецька – базова
- італійська – зі словником
- російська*українська - вільно
ДОДАТКОВІ ВІДОМОСТІ:
• Вільне володіння ПК (Office, «1С» Outlook, Internet…)
• Водійські права («В»)
ОСОБИСТІ ЯКОСТІ:
• Спрямована на результат, здатна самостійно приймати рішення та нести відповідальність за них; комунікабельна, урівноважена, дисциплінована, самоорганізована.
МЕТА ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ: працювати в стабільній міжнародній компанії з подальшим кар’єрним ростом з можливістю самореалізації у сфері зовнішньоекономічних відносин.
Дата і місце народження: 03.1986, м. Київ
Сімейний стан: незаміжня.
ОЧІКУВАНА ВИНАГОРОДА: від 8 000грн
|
| |
Publication date: 2011-09-24 20:56:45
|
| |
|
|